dimarts, 29 de juliol del 2014

Tot va començar.....

Dons l'inici del meu nou hobbie (que ja fa quasi 2 anys...) Li dec a la Montse.
Sempre havia volgut una maquina de cosir, però sempre pensava, per a què.... Per a dos dies que em faré la vora dels pantalons.... Necessitava una excusa millor.....

Un dia com qualsevol dels que els vaig anar a veure, la Montse em va fascinar amb tot el munt de teles i teletes que tenia per allí, i la meva curiositat em va invadir, li vaig començar a fer preguntes, però única i exclusivament perquè em picava la curiositat..... Però la vaig veure tant emocionada explicant-m'ho que vaig pensar, això ho he d'aprendre a fer jo !!!
I aquell mateix dia, em va fer una master class improvitzada.... I aquesta va ser la primera cosa que vaig fer..... (I gratis!! jajaja)


Gràcies Montse !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada